Ik ga een email sturen naar de notaris die we 10 jaar geleden gebruikte voor de schenking.
Moet hij dan mijn moeder contacteren ?
Maakt het iets uit als mijn zus niet of wel akkoord gaat ?
Hoe lang zou het duren als ik dan toch de rechtbank moet gebruiken ?