Dank voor de geposte documenten, heel handig.
Wat ik me echter wel nog afvroeg inzake de registratie, is het legaal om zomaar iets te verhuren zonder de belastingen of andere instanties daarvan op de hoogte te brengen. Ook vroeg ik mij af of dat hierdoor mijn belastingaangifte wijzigt.