uitbetaling loon na ontslag - onderwijs

NBG
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

uitbetaling loon na ontslag - onderwijs

#1 , 31 dec 2024 00:43

Dag! Ik heb 8 jaar gewerkt op een secundaire school, waar in ook vastbenoemd was. Eind augustus besloot ik om mijn ontslag in te dienen en een andere job aan te nemen. Ik heb nog tot half september in deze secundaire school lesgegeven.

Nu het grote probleem: mijn loon. Ik heb voor september een correct loon ontvangen (uitbetaald tot datum tewerkstelling), in oktober heb ik geen loon ontvangen van deze school, wat klopt, want ik was daar niet meer tewerkgesteld.

In november kreeg ik plots een herziening voor een deel van september en oktober én een betaling voor november. Ik had dit telefonisch doorgegeven & gehoopt dat dit zsm rechtgezet ging worden. Niet dus, net mijn loonbrief voor december ontvangen & ook deze maand word ik weer betaald voor een job die ik niet meer uitoefen.

Is het mijn verantwoordelijkheid om dit te blijven doorgeven? Hoe pak ik dit aan? Kan ik blijven wachten tot de school haar fouten ontdekt?

mava105

#2 , 31 dec 2024 10:40

Je zet dat onterechte ontvangen geld best op een afzonderlijke rekening. Is nadien gemakkelijke bij de afrekening.

Franciscus

#3 , 31 dec 2024 14:47

U hebt wel recht op de verkregen intrest.

Reclame

Terug naar “Loon”