Ooit in een ver verleden was ik zelfstandige in bijberoep. Al jaren geleden alles opgedoekt en afgesloten. Bracht bijna niks op en ben er dus mee gestopt.
Ben nu ONBEZOLDIGD zaakvoerder in mijn man zijn bvba.
Nu krijg ik plots een rekening van achterstallige RSZ tbv 28000 € want ik zou in 2007 70000 € verdiend hebben, terwijl ik al jaren gewoon loontrekkende ben in een notariskantoor.
Heb het laten onderzoeken door mijn accountant, nergens hebben ze kunnen helpen. De bedragen worden aan de RSZ doorgegeven door de belastingdienst vermoed ik, dus zij hebben daar geen schuld aan blijkbaar. Ondertussen moet ik het voor 1 maart betalen en krijg ik al nieuwe rekeningen voor de volgende trimesters.
Ik werk al 25 jaar in loondienst en weet bij God niet waar ze het halen.
Ondertussen krijg ik ook facturen van mijn accountant want die is naar de RSZ gegaan en naar de belastingen, ze is "voorlopig" niks wijzer geworden.
Haar werk moet ook betaald worden natuurlijk.
Blijkbaar is het onderzoek nog aan de gang, want men vindt niet waar de fout is en fout is het zeker en vast. Alleen, IK moet bewijzen dat ik dit geld NOOIT verdiend heb, terwijl ik alle bewijzen kan voorleggen maar zij blijven voet bij stuk houden. Ik weet niet meer wat ik nu nog kan doen. Zij moeten niet aantonen waar ze het vandaan halen. Ik ben het verschuldigd volgens hen en daarmee basta. Snap je dààr nu nog iets van ?
Weet iemand wat ik hiertegen kan beginnen ?
Bedankt alvast.