VDAB opleiding en vakantie

jolientje2006
Topic Starter

VDAB opleiding en vakantie

#1 , 09 mar 2011 21:26

Ik ben begin 2009 mijn werk kwjt geraakt. Ik kampte met zware psychische problemen en ben ten gevolge daarvan tot december 2010 van de arbeidsmarkt geweest. Ik heb dus geen enkele recht op betaald verlof. Desondanks hebben we toch een weekje vakantie geboekt in juli(we zijn 15jaar gehuwd en willen hiermee een lange, moeilijkeperiode afsluiten).
Ik verwachtte geen moeilijkheden mbt de vakantie omdat iktoch via interim werk.
Nu heb ik bericht gekregen dat ik vanaf volgende maand met een fulltime VDABopleiding kan beginnen.
Het is een interessante opleiding. Ikheb zelf aangevraagd om die opleiding te kunnen/mogen volgen.Maar ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan.
Nu zit ik natuurlijk met een vakantie die betaald is waar heel het gezin naar uit kijkt. Het gaat om 10 dagen in juli (Zat 16 - Ma 26). 16 en 17 is al een weekend en 21 tem 25 is een verlengd weekend (dat heb ik al gechecked). Zou ik dan de resterende dagen (18, 19, 20) onbetaald verlof kunnen / mogen nemen? :?: Kan zoiets geweigerd worden? :?:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 10 mar 2011 21:09

check eerst eens of die opleiding de ganse zomer doorgaat.

jolientje2006
Topic Starter

#3 , 11 mar 2011 14:29

De opleiding loopt door de schoolvakanties.

Reclame

JPV

#4 , 11 mar 2011 22:14

dan vraag je het best aan de VDAB of je dit mag...

Terug naar “Andere”