MET toestemming adviseur ziekenfonds kan dit zonder problemen.Probeer even te volgen: midden 2009 ben ik in de psychiatrie opgenomen tot sept 2010. Ik ben nog tot december "gewoon" ziek geweest. Vanaf 01/12 was ik dus werkloos. Na een nieuwe psychose ben ik weer in behandeling vanaf eind maart (zonder opname). Dus weer afhankelijk van de mutualiteit. Intussen zijn er wat problemen opgedoken (echtscheiding e.d) en ik wil er gewoon even tussenuit. Weet er iemand welke procedure je moet volgen om tijdens je ziekte (ik ontvang dus een uitkering van de mutualiteit) enkele dagen vakantie te nemen? Mag ik dat überhaupt aangezien ik in 2010 niet gewerkt heb? Ik zou graag naar familie in frankrijk gaan. Mag je vakantie in het buitenland nemen? Ik weet dat ik hiermee best naar de mutualiteit ga of mijn vakbond. Maar ik ben bang om als profiteur gezien te worden.
al je rechten zijn er om gebruik van te maken , als je het kan gedaan krijgen kan je er maar goed mee zijnMaar ik ben bang om als profiteur gezien te worden.