In het ontbindingscontract stond vermeld dat alle achterstallige lonen ten laatste op 31 mei 2011 zouden uitbetaald worden. Dit is nog steeds niet gebeurd. Bovendien heb ik ook mijn belastingsfiche voor het jaar 2010 niet gekregen. Online bij tax-on-web zie ik dat het bedrag bij mijn inkomsten veel te laag is. Na een aangetekend schrijven kreeg ik volgend antwoord:
Klopt dit? Ik ben er vrij zeker van dat een deel v/d bedrijfsvoorheffing en sociale zekerheid mbt mijn tewerkstelling nog niet in orde zijn...Wat uw belastingfiche betreft deelt men mij bij Acerta mee dat deze pas na 15 juli zal kunnen worden bezorgd maar dat de aangepaste gegevens automatisch opgenomen worden in het Tax-on-Web systeem. U heeft deze belastingfiche met andere woorden niet nodig vooraleer de aangifte te kunnen doen. Verder heeft u steeds de mogelijkheid om een tijdelijk uitstel van aangifte te vragen omwille van het niet tijdig beschikbaar zijn van de documenten.
Welke stappen kan ik gaan ondernemen om mijn achterstallig loon + premies te gaan opeisen? Ik heb reeds 2 keer een aangetekend schrijven verzonden, zonder gevolg...