Hallo allemaal,
Hieronder een mijn huidige situatieschets:
Sinds 2 december 2011 volg ik een opleiding waarvoor ik een vrijstelling kon krijgen van de RVA. Ik heb de documenten in orde gemaakt voor de vrijstelling en rechtsstreeks aan de RVA bezorgd. De documenten zijn per fax in orde gemaakt omdat ik in Antwerpen woon en het bureau van de opleidingscentrum zich in Kortrijk bevindt. Diezelfde week kreeg ik van de RVA een brief dat ik deze documenten eigenlijk aan mijn vakbond moest afgeven, maar de RVA ging de documenten zelf opsturen naar de vakbond. Kort daarna kreeg ik ook een brief van de vakbond dat zij deze documenten goed ontvangen hadden maar dat zij een origineel nodig hebben. Ik heb bovenstaande situatie uitgelegd. Nu is het al januari: mijn uitkering van november '11 heb ik goed ontvangen, maar die van december nog niet. Volgens mij heeft dit te maken met die vrijstelling. Daarover stuur ik sinds 22 december e-mails naar mijn vakbond (omdat ik daar niet graak wegens de opleiding die ik volg) en krijg ik steeds geen e-mail. Kan ik hiervoor verdere stappen ondernemen? Want ja... mijn rekeningen dienen ook op tijd te betaald worden...
Alvast bedankt!