Fysiek geweld, sexuele intimidatie..... redenen genoeg om aangifte te doen bij politie tegen die man.
Dit zijn strafbare feiten en duidelijk grensoverschrijdend gedrag.
Misschien kunnen we er dan ineens hier maar mee ophouden. Op al die tijd dat ik het JF bezoek heb ik wel geteld één keer meegemaakt dat we het verhaal van beide kanten kregen.Als we ook rekening moeten houden met de verhalen van de topic starter, dan zouden we op zijn minst ook het verhaal van de andere collega moeten kunnen horen, niet?
Vandaar dat je op basis van "verhalen" moeilijk raad kan geven. Enkel op basis van "feiten" (= wat de topic starter vertelt dat er effectief gebeurd is). De topic starter geeft echter veel eigen interpretaties en weinig "feiten". De collega was aan het kuisen en wou verder toen, terwijl de topic starter vroeg om weg te gaan. Dit is het "feit". De topic starter noemt dit intimidatie. Dit is geen "feit" meer maar een "verhaal". Begrijp je het onderscheid?Misschien kunnen we er dan ineens hier maar mee ophouden. Op al die tijd dat ik het JF bezoek heb ik wel geteld één keer meegemaakt dat we het verhaal van beide kanten kregen.