Controlearts op adres ouders, niet op mijn adres **

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Controlearts op adres ouders, niet op mijn adres **

#16 , 09 feb 2012 09:00

Xena, in veel gevallen moet je je gewoon naar de werkplek begeven voor de controle door de controlearts. Als dit zo'n enorm probleem is, vraag ik me af hoe die werknemer anders tot aan het werk geraakt? Iedere dag met de taxi? Voor de rest: zie antwoord JPV...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
NereaLismont
Topic Starter

#17 , 13 feb 2012 14:12

Ik las dat de controledokter zich niet in de werkomgeving mag bevinden, dus dat dit op een volledig losstaand kabinet moet ofwel thuis uiteraard.

Bon, ondertussen heeft mijn vakbond ook bevestigd dat dit wettelijk niet mag, tenzij ik schriftelijk heb aangegeven dat ik mij bij mijn ouders bevind met data erbij. Dit niet het geval zijnde wordt dit nogmaals uitvoerig besproken op de volgende meeting teneinde alles duidelijk te hebben voor de volgende zieken.
Ik ben hiermee wel tevreden, want er is duidelijk gemaakt dat het niet correct is, en er wordt zogezegd een les uit getrokken.

Voor de vervoerskosten ga ik niet echt iets doen, is laatste van mijn zorgen to be honest.

Reclame

Terug naar “Andere”