mediche schifting

Gebruiker52
Topic Starter

mediche schifting

#1 , 22 jul 2012 15:36

ik denk dat ik op het juiste forumgedeelte zit voor dit onderwerp

ik verander van job binnen 2 weken(zal met een ambulance rijden (niet dringende ritten)
maar het probleem is nu dat ik een mediche keuring moet doen
omdat ik mensen vervoer
, maar het probleem is dat ik geen(weinig) dieptezicht heb wegens een lui oog (en dat niet op 1 lijn staat met het andere
kunnen ze mij die dan weigeren als het maar dat is wat fout is. (ik heb al 100.000 km met een 3.5 ton vrachtwagen gereden zonder een accident in mijn fout.)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 23 jul 2012 06:42

dat zal een dokter moeten uitmaken. Niemand is hier gekwalificeerd om daarover een oordeel te maken.

de reden
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 jul 2012 19:15

ik verander van job binnen 2 weken(zal met een ambulance rijden (niet dringende ritten)
---ervan uitgaande dat u niet heeft gelogen tijdens de sollicitatie---

als de arbeidsovereenkomst al is getekend en er is geen voorbehoud gemaakt en u slaagt niet in de medische keuring brengt dit op zich geen nietigheid van de arbeidsovereenkomst met zich mee , ofwel moeten ze u dan ontslagen of met u een overeenkomst maken voor een andere functie
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Drone

#4 , 25 jul 2012 19:22

rijden met een vrachtwagen is 1 ding, rijden met een ziekenwagen een ander.

het is niet omdat ge een "niet dringende" rit moet doen dat dit niet kan veranderen ter plaatste of onderweg, dit heb ik zelf gisteren nog ondervonden toen wij iemand thuis "niet dringend" moesten gaan halen en het blijkbaar een CVA was.

prioritair rijden is al helemaal anders dan met de vrachtwagen rijden, komt bij prioritair rijden nog ineens een pak extra verkeersregels bij en stress.

zonder enige voorkennis of kennis van EHBO/reanimatie raad ik u ten sterkste af om niet dringend ziekenvervoer te gaan doen.

Terug naar “Andere”