Persoonlijke resultaten meedelen

biosphera
Topic Starter

Persoonlijke resultaten meedelen

#1 , 31 jul 2012 18:17

Dag allemaal,

Heeft iemand weet over het meedelen van je eigen persoonlijke werkresultaten of je eigen resultaten naar een hele groep gestuurd mogen worden of enkel naar jezelf?

Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 jul 2012 19:18

In welke context?

Gebruiker21

#3 , 01 aug 2012 09:33

"Werkresultaten"? In mijn geval (ik schrijf software) zijn mijn "werkresultaten" afgewerkte softwareprogramma's. Deze mogen uiteraard naar héle groepen gestuurd worden.

Als je met "werkresultaten" "persoonlijke evaluaties" bedoelt, is het een andere zaak.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

biosphera
Topic Starter

#4 , 01 aug 2012 10:08

Het gaat inderdaad over de persoonlijke evaluaties.

JPV
Juridisch actief: Ja

#5 , 01 aug 2012 10:18

en naar wie is die groep? al je collega's of een team van verantwoordelijken (met bvb jouw eigen verantwoordelijke en vele anderen die niks over jou te zeggen hebben)?

biosphera
Topic Starter

#6 , 01 aug 2012 10:19

en naar wie is die groep? al je collega's of een team van verantwoordelijken (met bvb jouw eigen verantwoordelijke en vele anderen die niks over jou te zeggen hebben)?
Naar alle werknemers bij ons die er niets mee te maken hebben, ook van andere afdelingen. Dan spreken over +300 man.

Gebruiker21

#7 , 01 aug 2012 10:34

Naar alle werknemers bij ons die er niets mee te maken hebben, ook van andere afdelingen. Dan spreken over +300 man.
Ik denk dat dit niet zo kosjer is en uw recht op privacy daar wel eens serieus zou geschonden kunnen zijn. Misschien best uw vakbond raadplegen voor meer informatie?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Andere”