belastingen op GSM gebruik

Gianni
Topic Starter

belastingen op GSM gebruik

#1 , 29 okt 2012 23:54

goeieavond iedereen,

Naar aanleiding van een collega die iets heeft laten vallen omtrend het GSM gebruik wou ik eerlijk gezegd eens nagaan in hoeverre er waarheid in zou kunnen zitten.
De combinatie van werk GSM + abonnement en privé GSM zou an sich genoeg zijn om aan te tonen dat de forfait van belastingen aangaande werk-gsm niet zouden moeten betaald worden, als de verdeling ook zo is natuurlijk. Maw geen prive telefoons met de werk GSM, hetgeen ook maar normaal is. Alleen heb ik zelf in het verleden dit proberen aan te geven maar het bedrijf weigert wegens "te ingewikkeld aangaande administratie". Ik ben er niet op uit om met terugwerkende kracht iets te doen, maar ik gebruik de GSM enkel voor zakelijke doeleinden. Er is een reden waarom ik een dual sim gekocht heb.

Ik verwacht niet dat er een gemakkelijk antwoord op bestaat, maar menig advies is zeker welkom.

Alvast bedankt

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding