Contract met Sip Well

V.DH.
Topic Starter

Contract met Sip Well

#1 , 17 jan 2013 16:11

Vorig jaar sloot ik een contract af met Sip Well voor drie jaar. Aangezien ik zelfstandige ben leek mij dit interessant omdat ik alles dan ook kon inbrengen.
Omdat ik toen al plannen had om mijn zelfstandige activiteit vroeg of laat toch stop te zetten, vroeg ik de verkoper of dat problemen kon opleveren. Die zei me dat er geen enkel probleem was als ik maar een bewijs kon voorleggen dat mijn BTW geschrapt was.

Nu stop ik begin maart met de zaak en heb ik Sip Well gevraagd om alles op te halen eind februari. Nu weigeren ze dit te doen en beweren ze dat ik vastlig voor die termijn van drie jaar. Kan dit dan zomaar?
In feite bestaat die zaak dan toch niet meer met wie ze dat contract hebben afgesloten?
En kan die verkoper zomaar vanalles uitkramen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 jan 2013 16:15

zelfstandige....
Dus op eigen naam...
juist
Geen afzonderlijke rechtspersoonlijkheid

V.DH.
Topic Starter

#3 , 17 jan 2013 16:37

Dus dan kunnen ze dat doen?
Maar als particulier kan ik toch onmogelijk de hoeveelheden water afnemen die overeengekomen zijn in het contract? Dit was berekend op het aantal personeelsleden in dienst.
Als ze een beetje menselijk zijn dan moeten ze dat toch ook weten.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 17 jan 2013 18:34

Wie heeft het contract ondertekend en wat staat er juist in.
Contractanten zijn gehouden hun contract na te lezen en dan pas te tekenen.
Wie heeft de fout begaan....
Kan u bewijzen dat de verkoper dat heeft gezegd? Staat dat in het contract?

Terug naar “Andere”