ergonomie

de reden
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

ergonomie

#1 , 19 dec 2013 11:40

heel binnenkort ga ik de arbeidsgeneesheer eens aanspreken ivm de vele locomotorische klachten van mijn collega"s hiervoor ben ik de fysieke belasting onder de loep aan het nemen

http://www.inspectieszw.nl/images/haven ... 312330.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
+ 2x niosh overbelasting sjorren zie pag 13 en 16

iemand enig idee hoe je de fysieke belasting kan meten van containerlashing (sjorren)
vooral het draaien met tandeurs gewicht tussen de 15 en 25kg , een verslag dat hiermee geen rekening houd komt op een kim-toolscore van 56 en 112 voor de overige handelingen . moet die belasting van het draaien met tandeurs samen opgeteld worden met de overige handelingen of zijn het 2 belastingen die los van elkaar staan

is er een mogelijkheid dat je de dienst preventie en bescherming van je werkgever kan verplichten een screening te maken van de volledige fysieke belasting ?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding