Uitbetaling aangekondigde ziekte?

Spifler
Topic Starter

Uitbetaling aangekondigde ziekte?

#1 , 26 dec 2013 20:47

Beste,

Ik werk in de bewaking als arbeider, PC 317.
Nu moet ik op 3/1 mijn wijsheidstanden operatief laten verwijderen. Ikzelf breng mijn werkgever op de hoogte via mail tijdens de nacht van 19 op 20 december. Aangezien ik hem nog persoonlijk zou zien enkele dagen later en ik hem nog enkele zaken per mail moest laten weten, dacht ik dat dit voorlopig zo wel in orde was.
Nu vandaag heb ik hem persoonlijk gezien en spreek ik hem hierop aan. Hij heeft dit zogezegd niet gelezen/aangekregen, echter wist hij wel alle andere zaken die in diezelfde mail stonden. Ondertussen ook mijn planning voor januari ontvangen en wat blijkt, ik ben vrij gepland van 3/1 tot en met 9/1. Ik vraag hem of ik met doktersbriefje voor die dagen recht heb op een uitbetaling, en hij zegt van niet. Klopt dit?

PS: als het van belang zou zijn, contractueel zou ik in januari 160u moeten presteren, ik heb er echter 156 gepland.

Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 26 dec 2013 22:06

is iets te complex om op te antwoorden, gezien dit van een hoop zaken afhangt, o.a. je prestaties van vorige maanden. Best even in persoon bij je vakbond vragen.

Reclame

Terug naar “Andere”