Verlof aanvraag

katjaaa
Topic Starter

Verlof aanvraag

#1 , 17 jul 2014 20:07

Hallo,

Heb de grote verlof voor eind januari moeten indienen dit moesten 3weken aan elkaar zijn.
Op 30 januari heb ik dit in het programma ingediend, nu zijn we een dikke 5 maanden verder en is de verlof nog steeds niet goedgekeurd en mijn verlof gaat vanaf volgende week in :(
Als ik vraag of mijn verlof kan goedgekeurd worden of gewoon een handtekening ter bevestiging ontwijkt hij die vraag :evil:
Ik zou toch graag een bevestiging hebben hiervan niet dat er achteraf een discussie kan ontstaan, maar wat kan ik hier aan doen???

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 17 jul 2014 20:16

aangetekend schrijven sturen en om uitleg vragen en verwijzen naar wanneer de aanvraag ingediend, dat verlof vast ligt, dat ge tot op heden nog niks gehoord hebt.

katjaaa
Topic Starter

#3 , 17 jul 2014 21:20

aangetekend schrijven sturen en om uitleg vragen en verwijzen naar wanneer de aanvraag ingediend, dat verlof vast ligt, dat ge tot op heden nog niks gehoord hebt.
Dan ben ik daar al te laat voor tegen dat die brief aankomt is mijn verlof al bezig...en als ik dat doe dan zal hij me langs alle kante kloten :(
Mijn verlof staat in een programma dat met de tikklok verbonden staat en daar past hij ook dingen aan toe zoals aan overuren zitten ed dus kan hij ook aan mn verlof foefelen

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 20 jul 2014 19:52

Printscreen van programmablad nemen misschien?

Terug naar “Andere”