yep, je kan behoud van rechten aantekenen. Hiervoor kan je terecht bij de 3 vakbonden en bij de hulpkasIk trek momenteel 373 euro wachtuitkering als samenwonende, maar zou aan de slag kunnen deeltijds. Kan ik in mijn geval een behoud van rechten aantekenen? Het zou om een functie van 24 uur per week gaan.
dus als ik 1000 euro netto verdien, krijg ik nog een extra iets erbovenop?yep, je kan behoud van rechten aantekenen. Hiervoor kan je terecht bij de 3 vakbonden en bij de hulpkasIk trek momenteel 373 euro wachtuitkering als samenwonende, maar zou aan de slag kunnen deeltijds. Kan ik in mijn geval een behoud van rechten aantekenen? Het zou om een functie van 24 uur per week gaan.
behoud van rechten zorgt er niet voor dat je nog iets extra's zou krijgen, hé. Normaal gezien zal je niks extra's krijgen, het zorgt er wel voor dat je niet als vrijwillig deeltijdse geregistreerd zal staan moest je binnen 2 jaar (ongeveer) werkloos worden.dus als ik 1000 euro netto verdien, krijg ik nog een extra iets erbovenop?yep, je kan behoud van rechten aantekenen. Hiervoor kan je terecht bij de 3 vakbonden en bij de hulpkasIk trek momenteel 373 euro wachtuitkering als samenwonende, maar zou aan de slag kunnen deeltijds. Kan ik in mijn geval een behoud van rechten aantekenen? Het zou om een functie van 24 uur per week gaan.
Het is wel interim en de dagen dat ik zou werken, varieren
Moet ik dan meer doen dan op mijn kaart de gewerkte dagen aanduiden?