2de pasen ingeschreven als jaarlijks verlof

candise
Topic Starter

2de pasen ingeschreven als jaarlijks verlof

#1 , 06 apr 2010 19:15

ik werk sedert 4 januari met dienstencheques, slechts mijn eerste 2 weken had ik 12 uur per week, en daarna werkte ik 28 uren per week.
Nu werk ik sedert 3 weken nog 24 uren per week, maar nu volgt mijn probleem, de interim heeft een blad ingevuld voor mijn vakbond, met daarop het aantal gemiddeld uren per week. En nu staat op dat formulier dat ik 12 uur per week gemiddeld werk en dit voor de maand maart, in de maand maart werkte ik min. 24 uur per week, kunnen zij mij inschrijven met gemiddeld 12 uur per week ? Ik zit daar vooral mee in omdat ik op 1 adres zit ter vervanging van een andere poetsvrouw, en daar werk ik 6 uur per week, dus als ik daar plots mijn werk kwijt ben omdat die andere poetsvrouw terug is dan zal ik toch geen inkomensverlies kunnen aangeven en recupereren via stempelgeld ? Moet je daarom niet minstens 20 uur per week werken ? Wat ik dus feitelijk wel doe ...
En dan heb ik nog een vraagje, mijn verlofdag van 2de pasen staat ingeschreven als verlofdag, niet als betaalde verlofdag maar als jaarlijks verlof ! Kan dit ? alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Astrake

#2 , 15 apr 2010 20:58

hangt ervan af of je categorie 1 of B bent en voor hoeveel uur je contract is opgemaakt.

Paasmaandag 5 april MOET als betaalde feestdag genoteerd en uitbetaald worden

Reclame

Terug naar “Andere”