werkgever logt in op facebook van werknemer en check sms'en

Moraelin

Re: werkgever logt in op facebook van werknemer en check sms

#16 , 14 aug 2012 09:53

Ik denk dat die 'baas' gewoon in een onbewaakt moment even die iPhone in handen heeft gehad en de berichten heeft gelezen, soms moet je het niet ver zoeken.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#17 , 14 aug 2012 11:42

@ Moraelin : lijkt me inderdaad de enige mogelijkheid.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#18 , 14 aug 2012 12:47

Ik denk dat die 'baas' gewoon in een onbewaakt moment even die iPhone in handen heeft gehad en de berichten heeft gelezen, soms moet je het niet ver zoeken.
Tenzij de ontvanger van de SMS-jes beter met de baas overeenkomt dan de verzender denkt, en de ontvanger de inhoud meegedeeld heeft aan de baas...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Andere”