Onbschofte controlearts

giserke

Re: Onbschofte controlearts

#16 , 30 jun 2014 11:37

@JPV, hij zou best eerst het standpunt van zijn werkgever kennen, en kijken of het probleem tussen werknemer en werkgever in de minne kan worden opgelost.
want als hij een procedure opstart waarbij zijn werkgever betrokken wordt, kan hij nog ongewild zijn werkgever ook tegen hem in het harnas jagen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#17 , 30 jun 2014 15:31

als hij te lang wascht, kan hij geen procedure meer opstarten en heeft hij loonverlies wegens ongewettigd afwezigheid.

Den
Topic Starter

#18 , 02 jul 2014 01:05

Tot op heden ook geen papieren ontvangen van de controle arts. Wat kan ik hieruit opmaken ?
Of welk pad kan ik nu het best bewandelen ?
Want wat ik begrepen heb moet de controle arts mij ook op de hoogte houden.

Ik heb meerdere scheidsrechters aangeschreven maar nog geen reactie terug ontvangen.
Kan ik ergens telefonisch een klacht indienen want als ik natuurlijk te lang wacht kom ik nog nergens ?

Reclame

JPV

#19 , 02 jul 2014 08:23

telefonisch heeft weinig nut wegens gebrek aan bewijsmateriaal. Alle acties aangetekend doen, dus werkgever en betrokken arts aangetekend aanschrijven met je verhaal van de feiten.

Den
Topic Starter

#20 , 06 jul 2014 22:12

Dan zal ik dat eens gaan doen.
De vakbond ging het een en ander uitzoeken maar tot op heden geen telefonische reactie terug ontvangen. Zou dezelfde dag teruggebeld worden.

Indien meer bekend zal ik dit hier neerzetten voor toekomstige gebruikers

Terug naar “Andere”