ok,
wanneer is de datum van consolidatie?
Over welk dosier hebt u het ?
Het werkongeval van mijn vrouw ? Of dat van mijn ontslag en schorsing door RVA ?
En wat bedoelt u met consolidatie ? (er zijn veel betekenissen voor dit woord.)
Mijn vrouw heeft afgelopen maandag 21/2 2 mri's ondergaan bij een handchirurg, en heden 24/2 op consultatie geweest om de uitslag van de MRI testen te bekijken en bespreken, en daaruit is nogmaals gebleken dat de schade aan de pols en de daaruit voortvloeiende pijn, bewegings-en handelingsbeperkingen, 100% zeker het gevolg is van een werkongeval, dat de schade blijvend en onherstelbaar is, en grote gevolgen heeft voor haar verdere leven, zowel professioneel als privé, en dat de aanhoudende, continue pijnen die daarvan het gevolg zijn, ook blijvend is en niet te behandelen met medicatie, en enkel door het (deels) vastzetten van de pols onder controle kunnen gehouden worden, verdwijnen of minimale opstoten is niet haalbaar zonder deze ingreep, en hiervoor is de goedkeuring van de AO verzekering aangevraagd. Zeker is al dat mijn vrouw met deze pols, zowel voor als na een heelkundige ingreep, nooit nog een full-time baan kan uitoefenen, waarvoor veelvuldig gebruik van de ledematen regel zijn, zodat ze bvb haar baan als ambulancier ten tijde van haar AO nooit meer mag en kan uitvoeren, ook zittend werk, zelfs bediende werk is heel beperkt, doordat ze maar traag en moeilijk kan schrijven met haar rechterhand/pols (ze is dus rechtshandig). Ze is pas 28 jaar en haar ambitie en droom is al voorbij. Door verkeerde en/of ontbrekende raad en informatie, staat ze nu op half time uitkeringsgerechtigde, met een uitkering van +/- 530,00 eur/mnd, terwijl ze als full-time Ambulancier, bijna 3x zoveel verdiende, en nu dus ook privé voor grote problemen zorgt. Een tijdje geleden heeft de verzekering van haar ex werkgever haar een voorstel gedaan van 4%, berekend op haar huidig inkomen, en geldt het reeds geleden inkomenverlies als niet opeisbaar ! Dit is toch te belachelijk voor woorden, beschamend gewoon. Zij wil geen onterechte vergoedingen opstrijken, maar gewoon een eerlijke afhandeling en correcte tegemoetkoming.
Bedankt.