DRINGEND GEZOCHT: WERKLOZE MAMA

Thalia
Topic Starter

DRINGEND GEZOCHT: WERKLOZE MAMA

#1 , 14 mar 2011 19:17

Hey,

Ik ben een tweedejaarsstudente journalistiek aan de Arteveldehogeschool in Gent en ik ben op zoek naar een werkloze mama om te interviewen. Is er iemand bereid om zich te laten interviewen door mij? Het interview wordt NIET gepubliceerd en is louter voor schooldoeleinden. Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie medewerking.

Interesse: e-mail mij op thaliatje_db@hotmail.com

Groetjes x

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
EvilFreD

#2 , 14 mar 2011 20:26

Als ik zoiets lees hoop ik eigenlijk meteen dat dit forum niet het eerste was dat in je opkwam, en dat je ditzelfde bericht ook al op andere forums plaatste.
Nu kunnen werkloze mamma's overal zitten, maar het juridisch forum is nu niet de eerste plek waar ik ze zou zoeken.
Mijn eerste idee zou eerder iets in de richting van http://www.libelle.be/lib/forums/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; zijn :)
Of ga morgenochtend eens naar de dichtsbijzijnde lagere school.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 mar 2011 09:40

Probeer ook eens het "zappy baby" forum, zou ik zo zeggen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Andere”