Dagcontract Randstad

TomO
Topic Starter

Dagcontract Randstad

#1 , 03 nov 2011 12:29

Hallo

Ik studeer in januari af, ik moet nog twee vakken afleggen. Aangezien ik tijd genoeg heb om deze vakken te leren heb ik in de tussentijd gewerkt als student via Randstad.

Een tijdje geleden had Randstad mij aangeboden om op een zondag te werken als arbeider. Ik ben hiermee akkoord gegaan. De dag voor dat ik moest werken, werd ik rond half 10 's avonds gebeld en meldde iemand mij dat ik niet moest komen werken om 'organisatorische redenen'. Op zondag heb ik dus niet gewerkt. Desondanks dit alles heb ik wel een contract, getekend door Randstad en mij (Het betreft een dagcontract met de vermelding dat er een proefperiode is van '1 Dagen'). Verplicht dit contract hen niet mij te vergoeden (desondanks opzegging langs hun kant)? Of kunnen zij zo gemakkelijk onder een contract uitkomen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Tom

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 03 nov 2011 20:36

getekend is getekend zou ik zeggen :)

JPV

#3 , 03 nov 2011 21:05

getekend is idd getekend. Je kan perfect loon eisen voor die dag.

Reclame

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 nov 2011 09:46

getekend is idd getekend. Je kan perfect loon eisen voor die dag.
Is dit "loon", of een "opzeg/verbrekings vergoeding"?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

JPV

#5 , 04 nov 2011 13:12

Loon voor die ene dag + verbrekingsverogeding voor 7 KALENDERdagen

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#6 , 04 nov 2011 13:35

Loon voor die ene dag + verbrekingsverogeding voor 7 KALENDERdagen