hallo , ik heb op 27juli 2009 een ernstig werkongeval gehad waarvan ik nog steeds van herstellende ben .In het jaar 2009 en 2010 heb ik mijn verlofdagen moeten doorgeven aan de werkgever om die op te laten nemen . Nu nam ik in december 2011 contact op dat ze mijn verlofdagen moesten inplannen en toen kreeg ik te horen dat ik geen verlof had en geen recht meer op verlof dus wat ook wil zeggen dat ik in 2012 geen verlof geld zal krijgen . Het werk gaf me aan te geven dat ze het maar 1 jaar als gelijkgestelde dagen bekijken . Ze vertelde me om verlofdagen te hebben moet je gewerkt hebben dus m.a.w als ik hopelijk dit jaar terug aan het werk kan dat ik dan geen enkele dag verlof zou hebben ....
Nu was men vraag of dit allemaal correct is want toen ik de dag na het ongeval bezoek kreeg in het ziekenhuis van het werk vertelde ze me dat ik geen enkele verlies van loon zou hebben . Dat verlies is er dus degelijk wel en veel zelfs . normaal verdiende ik zo'n 2200 euro per maand , van de verzekering krijg ik ook 2200 euro per maand maar dan kreeg ik het jaar opvolgend een belastings brief van 7700 te betalen . wat blijkt nu dat de verzekering maar 11% belastingen afhoudt van het brutto loon . Maw zou ik van de 2200 euro 600 euro elke maand opzij moeten leggen voor de belastingen wat dus men netto loon naar 1400 euro brengt . Volgens mij een zeer groot verschil .
hopelijk kan iemand me iets wijzer maken .