progressief werken en uitkeringen

PDRV
Topic Starter

progressief werken en uitkeringen

#1 , 23 mar 2012 13:23

Geachte, ik ben 46 jaar oud werkzaam binnen de openbare diensten en sinds 15 april 2011 progressief tewerkgesteld in halftijds arbeidsstelsel (3u48 per dag ) Voorheen was ik voltijds werkzaam. Ik heb mij bij vorige werkgever ziek gemeld op 6 januarie 2011 ten gevolge van burn-out waardoor ik een zware fout had gemaakt op profesioneel vlak welke ik onmiddelijk had toegegeven en ben op 14 januarie ontslagen met onmiddelijke ingang dit zonder gehoord te worden door de gemeenteraad. Op 15 april 2011 ben ik, na overleg met adviserend geneesheer, ingegaan op een aanbieding om progressief te gaan werken bij de openbare diensten provincie West-vlaanderen in halftijds arbeidstelsel. De vraag diie ik me nu stel is, daar ik momenteel +66% invaliditeit ben verklaard door het ziekenfonds en ik progressief werk hoe dit zit naar mijn rechten toe inzake werkloosheidvergoeding, waneer mijn contract ten einde loopt, en naar mijn pensioen toe in de toekomst. Blijf ik recht houden en word ik erkend als voltijds werknemer of slechts als deeltijds welke een reflex zou kunnen hebben op mijn uitkering of later voor mijn pensioen. Ik wil nog vermelden dat ik met tijdelijke contracten werk en niet benoemd ben binnen de openbare diensten welke ook een verschil zou maken naar uitkeringen toe en pensioen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Geduldig Zieltje

#2 , 24 mar 2012 15:38

http://www.belgium.be/nl/werk/pensioen_ ... /pensioen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Check de informatie van je bronnen na voor je iets toepast.

Reclame

Terug naar “Andere”