tekenen

testelt
Topic Starter

tekenen

#1 , 13 aug 2012 16:48

ik ben vrachtwagen chauffeur en ben vandaag op de bureau moeten komen ,reden , omdat ik onlangs moest gaan laden en door een straat gereden was waar het normaal verboden is boven de 7ton .ze kunnen mij op het werk volgen met gps .dit hadden ze op papier gezet en gevraagd of ik dat tekenen wou en heb dat geweigerd. als ik vind dat ik daar moet zijn om op mijn bestemming te komen vind ik dat ik in mijn recht ben .Ben ik verplicht zulk document te tekenen .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 13 aug 2012 16:54

Neen, niemand kan u verplichten te tekenen. GPS-tracking mag niet op deze wijze misbruikt worden (continue controleren komt neer op een schending van de privacy). Mocht dit door een agent zijn vastgesteld mag men deze gegevens wel gebruiken om dit te controleren.

Ter zijde, enkel indien plaatselijk verkeer is toegestaan, en u bent plaatselijk verkeer, mag u daar zijn, anders niet. Of u nu vindt dat u daar mag zijn of niet doet niet ter zake.

testelt
Topic Starter

#3 , 13 aug 2012 17:13

hartelijk dank

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 13 aug 2012 18:02

Misschien om zich in te dekken tegen dit artikel?
Verkeerswet 16/3/1968 art 67 en 67 bis en ter

http://www.wegcode.be/wetteksten/sectie ... 2-t5hs4bis" onclick="window.open(this.href);return false;

Turaki

#5 , 13 aug 2012 20:14

Misschien om zich in te dekken tegen dit artikel?
Verkeerswet 16/3/1968 art 67 en 67 bis en ter

http://www.wegcode.be/wetteksten/sectie ... 2-t5hs4bis" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan, maar nutteloos. Firma kan onbetwistbaar bewijzen wie wanneer met welk voertuig reed, en ook eventuele boetes terugvorderen van de werknemer.

Terug naar “Andere”