Beschuldigt van iets stom

hcetigol
Topic Starter

Beschuldigt van iets stom

#1 , 31 okt 2012 18:08

Hey allemaal
Vandaag, net op het werk word er beweerd dat ik iemand zijn flesje drinken heb ingepakt met tape of een gedeelte ervan.
Die persoon is razend kwaad op mij, heeft mij zitten duwen en liggen brullen tegen mij.
Nu, is er iemand die zegt die mij het heeft zien doen zegt hij.

Nu, ik heb dat flesje totaal niet aangeraakt en heb dat ook duidelijk gezegd tegen mijn collega's en baas.
Nu ziet iedereen mij als een "klein" kind en leugenaar terwijl ik er niks mee te maken heb!

Wat kan ik het beste doen?
Iedereen zegt dat ik het heb gedaan omdat er iemand dat gezien zou hebben, de persoon die het gezien zou hebben zegt dat ik dat effectief gedaan heb
tenzij ik dement ben, ik weet er niks van en heb dat niet aangeraakt.

Wat nu?
Ik pik het niet dat ik beschuldigt word van iets wat ik niet gedaan heb + dat die ene persoon me vrij hard ging duwen

Help! :(

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 31 okt 2012 19:37

ivm fysieke agressie kan je klacht indienen bij politie, maar dat lijkt me verregaand. Indien het verdergaat kan je klacht indienen wegens pesten op het werk, gezien je verbaal geïntimideerd wordt.

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 06 nov 2012 15:47

Heu... Zo'n reactie over een ingetaped flesje? Ofwel is dit flesje bij die persoon de spreekwoordelijke druppel (na een reeks andere "stomme" pesterijtjes), ofwel zit er een vijs los bij die persoon. Ik krijg echter weer dat vreemde gevoel dat we niet het hele verhaal te horen krijgen.

Laat ons er even van uitgaan dat wat we hier lezen wel het volledige verhaal is: negeren die boel. Ik zie niet in waarom je van deze mug een olifant wil maken. Juridisch kan je niets doen, aangezien je niet officiëel van iets beschuldigd bent...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Andere”