ontslag medische redenen=bezoek aan arbeidsgeneesheer

elsjepelsje
Topic Starter

ontslag medische redenen=bezoek aan arbeidsgeneesheer

#1 , 11 nov 2012 19:46

Ik kan mijn werk niet meer aan...Moet gans de tijd voor andere mensen zorgen (ben verzorgende) en dit terwijl het met mezelf echt nie goed gaat. Ben al 7x afwezig geweest omdat ik erdoor zat. Ben in behandeling bij een psychiater. Me langdurig ziek zetten heeft geen zin,ik sta er alleen voor met een zoontje en dan heb ik maar 850 euro per maand (60% van mijn brutoloon)... Kan ik dinsdag,bij de arbeidsgeneesheer,aansturen op een ontslag om medische redenen. Of zwijg ik hier in alle talen over??

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 13 nov 2012 09:56

Elsjepelsje, het is misschien beter om alle vragen over hetzelfde (al dan niet otnslag nemen op je huidig werk) in éénzelfde topic te plaatsen en niet telkens opnieuw een topic te openen.

Je huidige vraag is trouwens geen juridische vraag. Ja, je kan aansturen op een ontslag wegens medische redenen, je kan ook erover zwijgen. Wat je wil, zal je zelf moeten kiezen.

(ik voeg deze topic later samen met je andere vragen)

Reclame

Terug naar “Andere”