enkel de redelijke termijn. Of zoiets redelijk is, kan ik niet zeggen. Bel vandaag opnieuw naar de controlearts en eis een 2e kans op een bezoek, daar hebt u wel degelijk recht op. U moet zich dan wel zelf verplaatsen naar zijn praktijk.
Staaf dit, voor de volledigheid, met een (liefst uitgebreid) medisch verslag van je huisarts ivm je ziekte. als het een griep is, kan je natuurlijk gewoon een doktersverslag met "griep" opgeven, da's duidelijk genoeg

.
Zojuist eens terug naar de dokter gebeld, hij heeft contact opgenomen met Securex, ik krijg geen 2de kans. Nog eens uitgelegd dat mijn vrouw met kanker in het ziekenhuis ligt en dat ik met 2 kleine kinderen thuis zit. Hij had er begrip voor zei hij, maar de reglementen van Securex laten dat niet toe.
Ik krijg geen babysitt op een uurtje geregeld.
Contact opgenomen met de personeelsdienst, ongewettigd afwezig! 2de oproeping gaan ze niet doen want dan moeten ze 2 keer betalen. Hun redenering is, dat als je ziek bent je altijd thuis bent. Nogmaals de uitleg gedaan dat ik mentaal niet in orde ben, lichamelijk wel. Ik ben internationaal chauffeur en voel me niet in staat om nu met 40-44 ton rond te rijden, dit mag ik trouwens niet want neem medicatie waarbij men niet mag rijden.
Straks maar eens naar de grote baas bellen, misschien is die wel menselijk!
arbeidsovereenkomstenwet 3/7/1978
31 § 3. Bovendien mag de werknemer niet weigeren een door de werkgever gemachtigd en betaald arts die voldoet aan de bepalingen van de wet van 13 juni 1999 betreffende de controlegeneeskunde, hierna controlearts genoemd, te ontvangen, noch zich door deze te laten onderzoeken. Behoudens wanneer diegene die het geneeskundig getuigschrift aan de werknemer heeft afgeleverd oordeelt dat zijn gezondheidstoestand hem niet toelaat zich naar een andere plaats te begeven, moet de werknemer zich desgevraagd bij de controlearts aanbieden. De reiskosten van de werknemer zijn ten laste van de werkgever.
je was verplicht te gaan , volgende keer bel je de volgende dag pas dat je het briefje te laat gevonden hebt
tegen een beslissing van een controlearts kan je in beroep gaan , maar waarom zou je vandaag niet opnieuw naar je huisarts gaan en opnieuw een doktersbriefje (aangetekend)opsturen ?
de ziektedagen omzetten naar onwettige afwezigheid met terugwerkende kracht kan niet , dat zou pas vanaf vandaag kunnen
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden