afbetaling

piton
Topic Starter

afbetaling

#1 , 24 jan 2013 18:50

Geachte heer .....,

Op ../../12 hadden wij afgesproken dat u een nieuw schriftelijk voorstel zou formuleren om de maandelijkse aflossingen op te drijven tot 200,00 EUR per maand.
Behoudens vergissing hebben wij tot op heden geen enkele brief in die zin ontvangen.
In de praktijk hebt u immers al bewezen dat u financiële draagkracht groter is dan dat u laat uitschijnen.
Indien u geen bijkomende inspanningen wil doen zullen wij verplicht zijn het dossier over te laten aan onze raadsman.
Aan u de keuze.
Wij hopen op een spoedig antwoord.

Vriendelijke groeten,

Maar er is een aanvaarding van een aanbod, dus een overeenkomst. En ik volg deze strikt op, kunnen zij mij nog iets maken?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 24 jan 2013 19:36

afbetaling van wat? wat bevatte de vroegere overeenkomst? Had u in de eerste overeenkomst (bvb de aankoop/lening) bepaalde bedragen niet op tijd betaald, ... ?

piton
Topic Starter

#3 , 24 jan 2013 21:05

Rechtbank heeft mij veroordeeld tot een schadevergoeding te betalen, die is betaald door de verzekering ondertussen. Aan hen moet ik het bedrag terug betalen.
De vroegere overeenkomst:

Wij ontvingen u aangetekend schrijven van augustus 2012

Wij kunnen ons akkoord verklaren met uw voorstel om maandelijks 75.00 euro af te lossen. Wij noteren eveneens dat uwe financiële mogelijkheden over een 5tal jaren zullen toenemen
en u vanaf dan het het bedrag van uw maandelijkse stortingen zal verhogen.......

Ervoor zat ik met loonbeslag voor dit bedrag, maar heb rechtstreeks contact opgenomen met de verzekering, nadat ze mij een brief hadden gestuurd. Waarin stond dat ik het bedrag aan hen verschuldigd ben.

Reclame

Terug naar “Andere”