Hij heeft vermindering gevraagd nadat hij door een arbeidsongeval zijn goedbetaalde job niet meer kon uitoefenen.
Hij werkt momenteel deeltijds als arbeider.
Volgens de vrederechter was de vraag gegrond en het onderhoudsgeld werd verminderd.
Zijn ex ging in hoger beroep en kreeg daar gelijk. Zij haalde aan dat ik (zijn huidige echtgenote) ook werkte en dus een inkomen had, en zij als alleenstaande moeder het geld nodig heeft.
Ze woont echter al geruime tijd samen met haar nieuwe vriend.
Deze heeft een zelfstandige activiteit en heeft zijn domicilie adres op zijn zaak laten staan. Op die manier blijft zij vermeld als alleenstaande en pleegt zij volgens ons sociale fraude.
Ze krijgt op die manier een hoger kindergeld, hogere uitkering want officieel werkt ze maar deeltijds, en wordt ze minder belast, plus het excuus dat ze ons onderhoudsgeld nodig heeft.
Sinds september 2012 wordt het loon van mijn man ( zo'n 600 Euro) volledig ingehouden via een deurwaarder dus moeten we het doen met mijn loon van rond de 1100 Euro.
Nu zijn alle achterstallige bedragen ondertussen betaald door die looninhoudingen en zijn we effen met alle onderhoudsgelden, maar we krijgen maar geen bericht van de deurwaarder. Onze advocaat kan hem ook niet bereiken, dus wordt het loon van januari waarschijnlijk ook nog ingehouden.
Dit kan toch zo maar niet. Ze kunnen je loon toch niet inhouden als je geen schulden meer hebt!!!!!!

Wat ik eigenlijk wil weten is hoe ik kan laten vaststellen dat zij wel degelijk samenwoont met haar vriend en dus niet langer alleenstaand is.