evaluaties

pheadrus
Topic Starter

evaluaties

#1 , 05 aug 2013 15:07

hallo,

in mijn contract staan een aantal werkpunten waaraan ik in het voorbij jaar diende te werken, in het contract staat dat ik duidelijkheid over deze zaken zou krijgen in evaluatieve gesprekken met schriftelijke neerslag in februari en juli 2013, geen van deze twee data heb ik een evaluatie gekregen, laat staan een schriftelijke neerslag. heeft dit een invloed op deze werkpunten of de verwachtingen die de werkgever naar mij ivm deze werkpunten kan hebben?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 05 aug 2013 21:08

er bestaat geen wetgeving over evaluaties.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 aug 2013 21:27

Hangt er een beetje van af ...
Privé of openbare dienst ..
Indien privé staat er iets in de CAO/arbeidsreglement.
In grote bedrijven en ook bij de overheid goed gestructureerd.
Evaluatie gaat over het verleden .... hoe u gefunctioneerd hebt.... aan de hand van de evaluatie kan er een functioneringsgesprek volgen waarin verbeterpunten worden afgesproken en u ook de tools gegeven Om daar iets aan te doen.

Tenminste zo was het bij ons.
Bij een evaluatie kan men drie scores behalen ... van onvoldoende tot zeer goed. Dit op drie te evalueren domeinen
Twee onvoldoendes op het totaal na elkaar was in principe een aanzet tot ontslag.
Om de twee jaar was er een eindevaluatie met de scoring.

Reclame

Terug naar “Andere”