ik ben inmiddels door enkele lichamelijke tegenslagen anderhalf jaar in schuldbemiddeling.
Nu elke keer dat ik een afspraak heb met hem worden er bepaalde beloftes gedaan naar mij toe maar die worden nooit nagekomen af afgedaan als verkeerd begrepen.
Dus nu ik vorige week dinsdag moest gaan om mijn herstelplan te laten opstellen heb ik het gesprek in alle stilte opgenomen. Er werd me de belofte gedaan vanaf onmiddellijke ingang elke maand de 11de de storting van mijn leefgeld te doen ingaan vanaf vorige dinsdag zelf. Ik vraag uitdrukkelijk als ik dus vorige week of ten laatste deze week een storting mocht verwachten omdat het leefgeld waarop ik gezet ben immens krap is en ik met moeite alles kan betalen. Er is uitdrukkelijk JA geantwoord dat ik een volledig loon zou ontvangen.
Nu belde ik daarstraks en werd mijn verhaal weer als een fantasie afgedaan maar ik heb het gesprek opgenomen en inmiddels terug beluisterd en er wordt wel degelijk gezegd deze week ten laatste. Ik heb nu al mijn leefgeld gebruik om rekeningen mee te betalen want die extra keer loon was een geschenk uit de hemel maar dat gaat nu blijkbaar weer eens niet door.
Kan ik hiertegen iets doen met de bewijzen die ik in mijn bezit heb?
Graag enig advies