Groepsverzekering via werk

Ns1991
Topic Starter

Groepsverzekering via werk

#1 , 14 okt 2016 10:17

Hallo,

Via mijn werk krijg ik een groepsverzekering (staat in contract). Ik heb hiervoor in het begin een aanvraagformulier van Allianz ingevuld en ondertekend. Verder niets. Ik word volgende week 25 en heb er niets meer over gehoord. Ze kunnen me ook niet antwoorden op de vraag of dit vanaf 25 jaar is of niet, ... Volgens HR moest er iets van op mijn loonbrief staan, maar dat klopt niet, er wordt niets afgehouden.

De bijdragen zouden zijn als volgt (via mail meegedeeld):

EUR 125,... werkgever
EUR 30,... werknemer

Ik vind het vreemd dat er zo vaag over gedaan wordt, en ze het al een maand aan het "navragen zijn bij Acerta"... Ik heb buiten het aanvraagformulier ook nooit iets moeten ondertekenen.

Kan iemand me even wegwijs maken?

Merci.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 14 okt 2016 21:09

contacteer eens Allianz of er wel een groepsverzekering op naam van je werkgever is. Hoe lang ben je al in dienst?

Ns1991
Topic Starter

#3 , 17 okt 2016 13:12

Nu een jaar... gaat Allianz me dat wel willen zeggen?

Reclame

JPV

#4 , 17 okt 2016 14:10

Als je niet probeert, zullen ze het zeker niet zeggen :). Wees gerust, ze gaan zo'n telefoontje niet doorgeven aan je werkgever.

Terug naar “Andere”