conflict
Geplaatst: 10 mar 2008 22:44
sinds januari dit jaar werk ik 15 jaar bij mijn huidige werkgever. Eerst als Sales coordinator, toen Operationeel coordinator, later weer sales en nu...
Met ingang van 2006 is mijn contract omgezet naar Operationeel coördinator. In 2007 ben ik weer Sales coördinator geworden, echter dit is nooit contractueel omgezet. De rede hiervoor is dat gezien mijn persoonlijke financiële omstandigheden het weinig zin had om meer te verdienen.
Ik heb in het najaar van 2007 aangegeven graag van 2,5 dagen werken naar 2 dagen werken te willen gaan. Doordat ik vanuit mijn persoonlijke situatie alle te behalen kredieten aan de organisatie gegund heb en mij derhalve ook heel soepel opgesteld heb, zag ik deze reductie in tijd als een mogelijke compensatie. Echter dit werd niet goedgekeurd doordat 2,5 dagen werken als minimum werd gezien. Voor mij was dit verder geen enkel probleem. Maar de opschudding over mijn positie werd toen waargenomen.
Na de transformatie van de organisatie (dus geen reorganisatie) werd mij dus medegedeeld dat ik weer als Operationeel coördinator mag fungeren sterker nog moet fungeren. (2,5 dagen) Dit is ingegaan in februari 2008.
Conform mijn loonstroken en contract is met ingang van 2006 t/m heden de functie Operationeel coördinator omschreven. Echter de bijbehorende omschrijving omvat taken voor beide coördinatoren.
Ik ben beoordeeld tijdens beoordelings cq functionerings- gesprekken op Sales coördinator en niet op Operationeel coördinator.
De werkgever zat met eigen problemen en is gaan schuiven van werkplekken van medewerkers. Aangezien ik op papier dus Operationeel coördinator ben hebben zij hier misbruik van gemaakt.
Tevens is de organisatie omgezet naar een andere bv zodat er van de CAO regels afgeweken kan worden. Er is nu miv 2008 een nieuw loonhuis opgezet en er zullen nieuwe contracten worden opgemaakt.
De functie die ik nu als Operationeel Coördinator bekleed is geen functie die in 2,5 dagen gedaan kan worden, terwijl mijn vorige functie (sales) die ik dus als deeltijdbaan met een andere collega betrat wel heel goed te doen was.
Ik heb deze zaken reeds met HR en Management besproken. De directeur zegt mij eerst dat ik gewoon sales activiteiten moet / mag blijven doen en dat dit opgelost moet worden. Nu na 2 weken ontkent hij aan alle kanten en gooien zij nu alles op de "transformatie" etc. Er wordt dus ook nog eens keihard gelogen.
Persoonlijk heb ik de indruk dat de noemer "transformatie" te makkelijk wordt ingezet voor zaken die of te lastig zijn, of waarvoor geen direct antwoord voor handen is.
Kortom naar mijn menig word ik hier als een soort speelbal gebruikt.
Met ingang van 2006 is mijn contract omgezet naar Operationeel coördinator. In 2007 ben ik weer Sales coördinator geworden, echter dit is nooit contractueel omgezet. De rede hiervoor is dat gezien mijn persoonlijke financiële omstandigheden het weinig zin had om meer te verdienen.
Ik heb in het najaar van 2007 aangegeven graag van 2,5 dagen werken naar 2 dagen werken te willen gaan. Doordat ik vanuit mijn persoonlijke situatie alle te behalen kredieten aan de organisatie gegund heb en mij derhalve ook heel soepel opgesteld heb, zag ik deze reductie in tijd als een mogelijke compensatie. Echter dit werd niet goedgekeurd doordat 2,5 dagen werken als minimum werd gezien. Voor mij was dit verder geen enkel probleem. Maar de opschudding over mijn positie werd toen waargenomen.
Na de transformatie van de organisatie (dus geen reorganisatie) werd mij dus medegedeeld dat ik weer als Operationeel coördinator mag fungeren sterker nog moet fungeren. (2,5 dagen) Dit is ingegaan in februari 2008.
Conform mijn loonstroken en contract is met ingang van 2006 t/m heden de functie Operationeel coördinator omschreven. Echter de bijbehorende omschrijving omvat taken voor beide coördinatoren.
Ik ben beoordeeld tijdens beoordelings cq functionerings- gesprekken op Sales coördinator en niet op Operationeel coördinator.
De werkgever zat met eigen problemen en is gaan schuiven van werkplekken van medewerkers. Aangezien ik op papier dus Operationeel coördinator ben hebben zij hier misbruik van gemaakt.
Tevens is de organisatie omgezet naar een andere bv zodat er van de CAO regels afgeweken kan worden. Er is nu miv 2008 een nieuw loonhuis opgezet en er zullen nieuwe contracten worden opgemaakt.
De functie die ik nu als Operationeel Coördinator bekleed is geen functie die in 2,5 dagen gedaan kan worden, terwijl mijn vorige functie (sales) die ik dus als deeltijdbaan met een andere collega betrat wel heel goed te doen was.
Ik heb deze zaken reeds met HR en Management besproken. De directeur zegt mij eerst dat ik gewoon sales activiteiten moet / mag blijven doen en dat dit opgelost moet worden. Nu na 2 weken ontkent hij aan alle kanten en gooien zij nu alles op de "transformatie" etc. Er wordt dus ook nog eens keihard gelogen.
Persoonlijk heb ik de indruk dat de noemer "transformatie" te makkelijk wordt ingezet voor zaken die of te lastig zijn, of waarvoor geen direct antwoord voor handen is.
Kortom naar mijn menig word ik hier als een soort speelbal gebruikt.