We hebben dus meubels gekocht en na het uitpakken bleek dat een deel
van de meubels volgeplakt waren met isomo en dit niet te verwijderen was.
De firma gecontacteerd en deze gingen iemand sturen om het probleem te verhelpen.
Zijn oplossing was om met een plamuurmes en schuurspons dit te proberen verwijderen!
Voor hij begon heb ik tegen hem gezegd dat dit niet ging goedkomen en dat hij de meubels
ging beschadigen maar hij had dit nog al gedaan was zijn antwoord...
Het resultaat is nu dat de meubels volledig beschadigd zijn door zijn toedoen
en wij de firma gecontacteerd hebben en gezegd hebben dat we willen dat deze vervangen worden.
Na enkele mails en bellen van onze kant eindelijk antwoord gekregen:
Aangezien het een eindereeks is zijn dezelfde meubels niet meer beschikbaar.
Hun eerste voorstel is dat ze de beschadigde meubels terugnemen en dat we andere kunnen kiezen voor
hetzelfde bedrag.Indien deze goedkoper zijn krijgen we voor de rest een waardebon,indien duurder moeten we
de rest bijpassen.
Hun tweede voorstel is dat ze de meubels terugnemen en ons geld teruggeven.
Bij deze bestelling zaten ook nog een grote kast en 8 stoelen die niet beschadigd waren.
Kunnen we de firma verplichten deze ook terug te nemen aangezien we dit alles als 1 geheel hadden
gekocht en nu met deze niets meer kunnen doen ?
Weet iemand hier een antwoord op of ervaring mee?