Afhalen internet bestelling

beethoven
Topic Starter

Afhalen internet bestelling

#1 , 22 jan 2008 22:16

Ik heb een bank gekocht via internet bij een grootwinkel bedrijf. Alles verliep goed tot aan het moment van het ophalen van de bank.

Ik bleek mijn orderbevesteging mee te moeten nemen, deze was ik helaas vergeten. Ik kwam er achter dat dit wel in de orderbevestiging stond. Hierdoor kreeg ik mijn bank niet mee. Nu heb ik hem pas een week later kunnen ophalen. Helaas heb ik nu 2x een grote bus moeten huren, dus dubbele kosten gemaakt.

Mijn vraag is eigenlijk, ben ik verplicht de orderbevestiging mee te nemen terwijl ik al heb betaald?

mvg Evert

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JD

#2 , 09 mar 2008 17:28

Geachte heer,

De verkoper heeft het in casu bij het rechte eind, daar hij deze verplichting ook in zijn verkoopsvoorwaarden opgenomen heeft. Het is ook redelijk dat de verkoper een orderbevestiging vroeg omdat deze bank anders door gelijk wie kon meegenomen worden. Stel u bijvoorbeeld voor dat u toekomt om uw bank op te halen en iemand anders is er reeds mee weg die zich voorgedaan heeft zijnde u.

Mvg
JD

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”