Enkele dagen geleden diende ik een pakket te verzenden via Kiala. Moest mij opnieuw aanmelden (was al ingeschreven, maar blijkbaar is dat verdwenen met de "nieuwe" site) en doe alles om het pakket te versturen.
Wens via Paypal te betalen, doe ik, krijg een bevestiging van betaling van paypal terwijl de website nog de betaling aan het verifiëren is.
Ipv van het ticket te kunnen afprinten krijg ik melding dat er geen pakketten om te verzenden zijn!!!!?
Dus dacht het ligt aan de browser, doe het via een andere internetbrowser en weer van hetzelfde!
Nu heb ik 9 euro betaald en mijn pakket kan niet verzonden worden. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om de betaling in het Kialapunt te doen. Wanneer ik deze procedure doorloop, krijg ik een scherm met 3 af te printen ticketten, telkens naar de zelfde koper, dus.
Ik contacteer Kiala via de oude site en eis hierbij de 9 euro terug die ik betaald heb. Alles bijeen heb ik 13.5 euro betaald om een klein pakketje te versturen. Op vraag van Kiala stuur ik de Paypal bevestigingsmails van mijn betaling van 2 x 4.5 euro.
Nu beweert Kiala dat in hun algemene voorwaarden staat dat er geen terugbetaling gebeurt als de ticketten beschikbaar waren. Met hun artikel bij en alles.
Maar er waren geen ticketten beschikbaar (of de site laat niet toe om deze snel te vinden, behoorlijk gebruiksonvriendelijke site, bovendien) nadat ik de betalingen uitgevoerd had.
Nu is mijn vraag: wat kan ik doen om mijn 9 euro terug te krijgen? Ik voel me behoorlijk opgelicht door Kiala.