Beste,
Ik kocht zonet op 6/02/2016 een ijskast. Kost 1000 EUR. Ze werd geleverd op het correcte tijdstip ingepakt in een grote kartonnen doos.
Ik tekende voor ontvangst de leveringsbon.
Enige tijd nadien opende ik de doos en merkte ik op dat één van de 2 deuren serieus scheef staat.
Ik heb foto's getrokken en meteen een email gestuurd om dit te melden (zoals ook vermeld staat te doen op de leveringsbon)
Nu heeft een andere firma mij gecontacteerd om dit te komen herstellen.
Ik vind echter dat dit een niet conforme levering is. Ik kon onmogelijk zien of de deur scheef stond aangezien het toestel was ingepakt.
Ik heb hen gecontacteerd om te zeggen dat dit dus niet conform is geleverd. Het bedrijf zegt dat dit de procedure is (herstelling).
Moet ik akkoord gaan met een herstelling ? Ik zou natuurlijk liever een omruiling wensen voor een ander nieuw toestel.
Wat doe ik nu het beste ?
Beste groeten,
Maarten