Het zit zo ik ging normaal met Kerst verhuizen, door extra verbouwingen is dit niet gebeurd tot op heden. Binnen 2 weken gaat dit wel gebeuren, telenet reeds opgezegd. Ik had Scarlet via telefoon besteld op 14/12/2015. Ook mail ontvangen met mijn gegevens etc.. Nu bleven ze mij bellen wanneer ik een nieuwe afspraak wou maken, omdat ik de eerste had afgezegd. Na redelijk wat telefoons van Scarlet, werd ik even lastig en zei ik kortaf IK bel wel als er een afspraak kan gemaakt worden. Na een maand niks meer gehoord, nu moet ik binnen 2 weken verhuizen. Dus word het uiteraard tijd om te beslissen wat ik ga doen. Maar ik begin een beetje mijn twijfels te krijgen over Scarlet.. Vermits ik zoveel slechte dingen lees en internet dat vaak wegvalt. Ook zei de technieker (die ik had afgezegd, en toch nog kwam) dat wss nog eens iemand van Belgacom moest afkomen (kan tot een maand duren.. Deze had even buiten snel gekeken naar de aansluitingen vermits ik niet op het adres was). Daar heb ik ook geen zin in eerlijk gezegd. Want dan zit ik voor een half jaar vast na oplevering.
Dus kan ik nog altijd gewoon alles afblazen zonder gevolgen ? Er is uiteindelijk nog niets opgeleverd. En als ze echt belachelijk doen, dan dreigen dat ik na oplevering 14 dagen bedenktijd heb, als zij dan liever alles komen installeren etc?