Reservatie hotel annuleren.

ktke
Topic Starter

Reservatie hotel annuleren.

#1 , 07 jun 2016 17:11

Ik heb gisteren een hotelkamer gereserveerd via booking.com en ben zo slim geweest om de kleine lettertjes niet zorgvuldig te lezen. Nu blijkt de kamer met alle toeslagen erbij bijna dubbel zo duur als aanvankelijk geafficheerd en ik kan hem niet meer annuleren. Echter, volgens mij heb ik enkel een naam en adres, maar geen creditcardgegevens moeten opgeven en ik heb dus nog niets betaald. In hoeverre kunnen ze mij nog een (gedeeltelijke) betaling afdwingen?

mvg,
KT

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#2 , 07 jun 2016 17:17

Wat je besteld hebt zal je helaas moeten betalen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

GB2702

#3 , 07 jun 2016 18:06

raar normaal kan je tot enkele dagen voor afreis nog annuleren zonder kosten. Heb zelf ook al veel hotels geboekt via deze site en ook al enkele malen moeten annuleren

Reclame

artemis

#4 , 07 jun 2016 18:50

raar normaal kan je tot enkele dagen voor afreis nog annuleren zonder kosten. Heb zelf ook al veel hotels geboekt via deze site en ook al enkele malen moeten annuleren
Elke accommodatie bepaalt zelf haar annuleringsvoorwaarden bij Booking.com. Bij sommigen kan je tot de dag ervoor annuleren, bij andere tot 3 dagen of een week, of 2 weken. Er zijn ook (meer en meer) hotels die 2 tarieven aanbieden, een duurder wat je kan annuleren en een goedkoper wat je niet kan annuleren.

De voorwaarden zijn in mijn ogen altijd heel duidelijk, je moet enkel de moeite doen om te lezen wat er staat.
De betaling is meestal ter plaatse, maar je cc gegevens zullen ze wel kennen. En je hebt je akkoord verklaard met de algemene voorwaarden.

artemis

#5 , 07 jun 2016 19:24

. Nu blijkt de kamer met alle toeslagen erbij bijna dubbel zo duur als aanvankelijk geafficheerd en ik kan hem niet meer annuleren. KT
Begrijp ik niet goed. Welke toeslagen?

Terug naar “Consumenten Koop”