Herstelling droogkast

Yvessto
Topic Starter
Berichten: 12
Locatie: West-Vlaanderen

Herstelling droogkast

#1 , 01 mar 2009 12:48

Zopas hebben wij een droogkast (>2 jaar oud) laten herstellen.
Gisteren (na meerdere keren te moeten bellen met de verkoper) werd de herstelde droogkast thuis afgeleverd en er werd een kost van 170Euro aangerekend (i.p.v. 135Euro telefonisch medegedeeld!). Nu blijkt, de dag na levering, dat de droogkast nog altijd hetzelfde probleem heeft. Namelijk een piepen tijdens het draaien van de trommel.
Hoeveel is de wettelijke garantieperiode na een herstelling? Welke stappen zullen wij het best zetten om juist wettelijk als consument te werk te gaan?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#2 , 01 mar 2009 15:14

Heeft u al betaald?
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Yvessto
Topic Starter
Berichten: 12
Locatie: West-Vlaanderen

#3 , 01 mar 2009 18:15

Jawel, wij hebben het bedrag direct betaald.

Reclame

mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#4 , 01 mar 2009 18:32

U zult het teveel betaalde bedrag alvast moeilijk terugkrijgen omdat u niets op papier had van de beloofde prijs en omdat u al betaald hebt.

De herstelling moet natuurlijk wel correct gebeuren. Begin eventueel met weer telefonisch contact op te nemen maar als daar niets uit komt, zult u uw grieven aangetekend moeten opsturen.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Terug naar “Consumenten Koop”