DVD portable voor 4euro...

xanthrax
Topic Starter

DVD portable voor 4euro...

#1 , 14 jul 2006 17:35

Ok, ik zit hier met een vreemde situatie waar ik graag uitwil geraken...

Een weekje geleden zat mijn zus te surfen en zag een advertentie staan van het postorderbedrijf neckermann. Je kon handdoeken krijgen als je iets anders bestelde. Dus mijn zus eens naar beeld/geluid kijken en zag daar tot haar verbazing een portable DVD speler staan voor de prijs van maar liefst 4euro!!
Afbeelding
We hebben er dus 3 bestelt. 1voor mij, 1 voor mn zus en 1 voor mn broer. 2dagen later waren ze aangekomen. Ik had er 1 direct betaalt, en de 2 andere hadden we eerst 14 dagen op proef genomen zodat we die later konden betalen.
Maar vandaag kreeg ik telefoon van Neckermann. Een vrouw die me zei dat het een typfout was blabla, en ze vertelde me dat ze niet mochten verkopen onder hun aankoopprijs. Daarom deed ze me een voorstel. Ofwel kwamen ze het gewoon terug ophalen alsof er niks gebeurd was, ofwel mocht ik het houden en kreeg ik een korting van 100euro. Ik zei dat ik er eens over ging nadenken.

Wat vinden jullie ervan? Ik heb de mening al aan verschillende mensen gevraagd, en iedereen zegt dat ik het gewoon moet negeren, dat het een wanhoopspoging is van Neckermann om hun product terug te krijgen. Betaalt is betaalt en de deal is rond.

Ben ik in mijn recht om ze gewoon te houden of maak ik geen schijn van kans en geef ik ze beter terug?
Xantrax is offline Reply With Quote

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 jul 2006 18:56

Het is duidelijk dat de prijs een vergissing is. Neckermann heeft dit product nooit aan die prijs willen verkopen.

Als Neckermann hier een rechtszaak van wil maken trek je volgens mij aan het kortste einde. Vraag is of Neckermann hiervoor gaat procederen.

scorpioen

sperwer

#3 , 17 jul 2006 21:10

voor je problemen maakt met Neckermann, moet je eerst eens goed in hun folder kijken of er nergens staat dat zijn niet verantwoordelijk zijn voor fouten in de folder. Als dit niet is zijn zij verplicht de koop te laten doorgaan voor de aangegeven prijs.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”