Het is en blijft nog altijd een middelenverbintenis. Jij zal moeten bewijzen dat proximus niet genoeg inspannen heeft geleverd.Nee, maar de equivalentie van je tegenargument ontgaat me. AUTO = gsm-toestel, BENZINE = gsm-verbinding ? Je bedoelt waarschijnlijk "klacht tegen het benzinestation".Als je met de auto in een gebied gaat rondtoeren waar geen benzinestations zijn en je valt zonder benzine dan dien je toch ook geen klacht in tegen de autoproducent?
Maar een gsm-operator biedt je wel de functionaliteit aan dat je het noodnummer 112 kunt bellen, zelfs als je belkrediet op is, of als je "lijn" is afgesloten wegens onbetaalde facturen.
En noodgevallen trekken zich nu eenmaal niets aan van het dekkingsgebied van de gsm-operator.
Een snelle interventie van de hulpdiensten kan levens redden, verdere materiële schade voorkomen.
Je grijpt je gsm, je belt 112, maar spijtig genoeg bevindt je je net niet in het dekkingsgebied van een gsm-mast. ( Ik weet niet of je signaal dan ook verwerkt wordt door de gsm-operator waarvan je de sim-kaart hebt, dus laten we veronderstellen dat er geen enkele gsm-operator bereikbaar is. ) Gewoon pech gehad ?
Als het zo in het contract staat zal het wel zo zijn, maar opgelet, ALLES lezen wat in het contract staat!!!In mijn contract staat dat dit kosteloos kan door een aangetekend zenden + opzegtermijn van 1 maand.
Ze hebben enkele jaren geleden hier op 50 meter van mij terras een mast bijgeplaatst en ik was daar als enige van de buren gelukkig mee!Het kan perfect mogelijk zijn dat ze geen mast mogen bijplaatsen - krijgen van uw buur geen toelating de mast op zijn grond te zetten vb
Of de gemeente laat het niet (meer) toe of......