Pagina 1 van 1
in mei iets besteld, nooit ontvangen, nu rappel
Geplaatst: 03 sep 2008 12:33
door Loria
in mei bestelde ik een pakket make up voor in de 50 euro.
ze gingen het me toesturen met een factuur die ik daarna zou moeten betalen.
Ik heb echter NOOIT iets ontvangen en dus ook nooit betaald.
Vandaag kreeg ik een aanmaning tot betalen inclusief rappelkosten wat op 80 euro kwam in totaal.
Ik wil dat echt niet betalen. Toch wordt er gedreigd met juridische stappen, op de klantendienst is het ook van: betalen of we ondernemen stappen.
als ik zeg niets te hebben ontvangen, is het van: dat zegt iedereen.
wat kan ik doen?
Geplaatst: 03 sep 2008 14:09
door Beachcomber
Zij beweren dat u iets ontvangen heeft, dan dienen zij dat ook te bewijzen.
Geplaatst: 03 sep 2008 17:28
door Loria
Zij beweren dat u iets ontvangen heeft, dan dienen zij dat ook te bewijzen.
en wat dien ik te doen tegen die dreigementen van hen?
een vriendin van me bestelde bij dezelfde firma en vond het pakje slordig voor de deur gegooid terwijl het perfect in de brievenbus pastte. dus dat zegt toch al iets over hun service.
Geplaatst: 03 sep 2008 22:44
door JohnD
Zij beweren dat u iets ontvangen heeft, dan dienen zij dat ook te bewijzen.
en wat dien ik te doen tegen die dreigementen van hen?
een vriendin van me bestelde bij dezelfde firma en vond het pakje slordig voor de deur gegooid terwijl het perfect in de brievenbus pastte. dus dat zegt toch al iets over hun service.
Voorzover het door henzelf afgeleverd werd natuurlijk. Wat die dreigementen betreft, daar dient U zich geen zorgen over te maken.
Geplaatst: 04 sep 2008 07:29
door Loria
het werd niet afgeleverd, maar opgestuurd, zeggen ze.
Geplaatst: 04 sep 2008 09:13
door Beachcomber
U MOET zo snel mogelijk dat bedrijf in gebreke stellen voor het niet afleveren van het pakje, moest u dat niet gedaan hebben. op dat moment heeft hun eis van betaling geen grond meer.
Geplaatst: 05 sep 2008 18:50
door Loria
U MOET zo snel mogelijk dat bedrijf in gebreke stellen voor het niet afleveren van het pakje, moest u dat niet gedaan hebben. op dat moment heeft hun eis van betaling geen grond meer.
Hoe kan ik hen in gebreke stellen? wil wel dat het de moeite waard blijft voor 80 euro, ga er voor dat bedrag geen advocaat opzetten want die kosten zullen al duurder zijn.
de naam was ook verkeerd geschreven: allez ja 1 letter teveel terwijl er in de straat mensen wonen waar de naam 1 letter minder is dan de onze en wij krijgen vaak post van hen en vice versa.
Geplaatst: 05 sep 2008 21:30
door mapleleiah
U MOET zo snel mogelijk dat bedrijf in gebreke stellen voor het niet afleveren van het pakje, moest u dat niet gedaan hebben. op dat moment heeft hun eis van betaling geen grond meer.
Hoe kan ik hen in gebreke stellen? wil wel dat het de moeite waard blijft voor 80 euro, ga er voor dat bedrag geen advocaat opzetten want die kosten zullen al duurder zijn.
de naam was ook verkeerd geschreven: allez ja 1 letter teveel terwijl er in de straat mensen wonen waar de naam 1 letter minder is dan de onze en wij krijgen vaak post van hen en vice versa.
Ik kan niet meer volgen: hoe kunt u weten dat ze uw naam verkeerd geschreven hebben als u het pakketje nooit ontvangen hebt?
In gebreke stellen is een aangetekende brief versturen. Maar eigenlijk had u al veel eerder moeten navragen waar het pakket bleef.
Lenny
Geplaatst: 06 sep 2008 00:32
door Loria
ze hebben mijn naam verkeerd geschreven op de rappel, dus zal die wel fout staan in hun computer