Pagina 1 van 1

Herstelling droogkast

Geplaatst: 01 mar 2009 12:48
door Yvessto
Zopas hebben wij een droogkast (>2 jaar oud) laten herstellen.
Gisteren (na meerdere keren te moeten bellen met de verkoper) werd de herstelde droogkast thuis afgeleverd en er werd een kost van 170Euro aangerekend (i.p.v. 135Euro telefonisch medegedeeld!). Nu blijkt, de dag na levering, dat de droogkast nog altijd hetzelfde probleem heeft. Namelijk een piepen tijdens het draaien van de trommel.
Hoeveel is de wettelijke garantieperiode na een herstelling? Welke stappen zullen wij het best zetten om juist wettelijk als consument te werk te gaan?

Geplaatst: 01 mar 2009 15:14
door mapleleiah
Heeft u al betaald?

Geplaatst: 01 mar 2009 18:15
door Yvessto
Jawel, wij hebben het bedrag direct betaald.

Geplaatst: 01 mar 2009 18:32
door mapleleiah
U zult het teveel betaalde bedrag alvast moeilijk terugkrijgen omdat u niets op papier had van de beloofde prijs en omdat u al betaald hebt.

De herstelling moet natuurlijk wel correct gebeuren. Begin eventueel met weer telefonisch contact op te nemen maar als daar niets uit komt, zult u uw grieven aangetekend moeten opsturen.

Lenny