Uitleg: Kopen van een toestel
Geplaatst: 19 sep 2006 20:38
In begin van juni heb ik een bestelling gedaan van een Qtek 9100. Nu de verkoper zei tegen mij dat het +- 2 weken zou duren voor alleer ik het toestel had. Ik zei dat is goed, en vroeg daarbij moet ik een voorschot betalen? Hij zei nee! Heb ook geen bestelbon getekend. Alles was mondeling.
Nu begin augustus kreeg ik een telefoontje van hem een maand later! Om te zeggen dat het toestel er was en dat ik het mocht gaan halen. Nu is was op vakantie en kon het onmogelijk houden.
Nu begin september kreeg ik van hem terug een telefoon van hem om te zeggen dat het er nog lag. Was het compleet vergeten en had op vakantie een andere toestel gekocht.
Nu gisteren dacht ik er terug aan (veel werk voor school) en schreef ik hem een mail om te zeggen dat niet meer door gaat.
Nu hij dreigt er mee om verdere stappen te ondernemen. Maar ik heb niets getekend en het is zijn woord tegen dat van mij.
Nu die mail dat ik gisteren heb gestuurd is dit een wettelijke bintenis? En wat moet ik nu doen?
Sven
Nu begin augustus kreeg ik een telefoontje van hem een maand later! Om te zeggen dat het toestel er was en dat ik het mocht gaan halen. Nu is was op vakantie en kon het onmogelijk houden.
Nu begin september kreeg ik van hem terug een telefoon van hem om te zeggen dat het er nog lag. Was het compleet vergeten en had op vakantie een andere toestel gekocht.
Nu gisteren dacht ik er terug aan (veel werk voor school) en schreef ik hem een mail om te zeggen dat niet meer door gaat.
Nu hij dreigt er mee om verdere stappen te ondernemen. Maar ik heb niets getekend en het is zijn woord tegen dat van mij.
Nu die mail dat ik gisteren heb gestuurd is dit een wettelijke bintenis? En wat moet ik nu doen?
Sven
Geachte heer,
Door verschillende problemen die de laatste tijd zijn gebeurd, moet ik de aankoop van het toestel even uitstellen.
Sorry voor de last die ik u heb bezorgd.
Met vriendelijke groet,
S Van Rillaer.