Op 6 februari hebben we online 3 pakketten van 26 puzzeltegels met letters besteld. Op dat moment was de vermoedelijke leveringsdatum 18/2. Die werd al snel uitgesteld naar 28/2, maar begin maart kregen we bericht dat de leveringsdatum verplaatst is naar ten vroegst 1/7 -laatste informatie was het nog uitgesteld naar 5/7. Op het moment van bestelling zat er een serieuze korting op
In de algemene voorwaarden staat "De leveringswijze wordt in de productinformatie bij het artikel en in de bevestigingsmail aangeduid. De door de Verkoper opgegeven leveringsdata zijn niet bindend. Ingeval de leveringsdatum dient te worden gewijzigd, zal de Verkoper onverwijld contact opnemen met de klant, om een nieuwe datum voor te stellen."
Mogen ze hierdoor de leveringstermijn van 12 dagen zomaar veranderen in 5 maanden en waarschijnlijk nog langer?
Kunnen we iets doen om de bestelling eerder te ontvangen? Of om aan dezelfde prijs pakketten van 10 puzzeltegels met cijfers -die wel nog te krijgen zijn in de winkel- te kunnen verkrijgen? Op het moment van de bestelling zat er immers een serieuze korting op die puzzeltegels: €25 per pak van 26 ipv 32, terwijl het nu €15 kost voor een pak van 10.
Tegen juli kan onze kleine immers al lopen en is het niet meer zo nodig om onze koude vloer te bedekken met puzzeltegels.