bp-shop
Geplaatst: 01 feb 2007 20:03
beste,
ik las net op het forum dat er al eens een incident was rond een aankoop bij bp-shop. ik heb hier in december een plasma tv van een surround systeem gekocht wat goed is afgeleverd en betaald. toen hebben we een dag afgesproken dat hij zou komen om de tv en het surround systeem te plaatsen aangezien dit in de prijs inbegrepen was. na enkele uren wachten op desbetreffende dag kwam er niemand opdagen. als ik dan naar zijn mobiel nummer belde was dit toevallig uitgeschakeld. we hebben zo 4 of 5 maal een afspraak gemaakt waarbij hij uiteindelijk niet kwam opdagen. ik heb hem dan nog een 30-40 tal keer gebeld aangezien hij nooit opnam. bij mij kwam hij ook met de uitvlucht aanzetten dat zijn vrouw net bevallen was en dat hij het razend druk had. dan heb ik hem uiteindelijk nog eens aan de lijn gekregen en zei hij kortaf dat hij niet kwam plaatsen hij ging uitrekenen hoeveel het was voor de plaatsing en dan ging hij dit terugstorten. na nog een week onophoudelijk proberen te bellen hem nog een keer aan de lijn gekregen. toen zei hij dat hij het materiaal voor alles weg te werken, de draadloze tv ontvanger en de muurbeugels voor het surround cinema systeem ging opsturen per kilopost. de helft hiervan heb ik al betaald en over een of andere vergoedging voor 2 maand aan het lijntje gehouden te worden en 3 volledige dagen verlof genomen te hebben werd niet gesproken. op de site van de post kan u zien dat kilopost nationaal nooit meer dan twee dagen onderweg is. ik wacht nu al 2 weken en 3 dagen en ik heb nog steeds niet gezien. ik kan hem ook op geen enkele manier meer bereiken ( mail niet en telefoon eveneens niet ). hij heeft het dus gewoon niet opgestuurd. hoe kan ik dit het beste oplossen.
mvg, Ken Vangenechten
mvg, ken Vangenechten
ik las net op het forum dat er al eens een incident was rond een aankoop bij bp-shop. ik heb hier in december een plasma tv van een surround systeem gekocht wat goed is afgeleverd en betaald. toen hebben we een dag afgesproken dat hij zou komen om de tv en het surround systeem te plaatsen aangezien dit in de prijs inbegrepen was. na enkele uren wachten op desbetreffende dag kwam er niemand opdagen. als ik dan naar zijn mobiel nummer belde was dit toevallig uitgeschakeld. we hebben zo 4 of 5 maal een afspraak gemaakt waarbij hij uiteindelijk niet kwam opdagen. ik heb hem dan nog een 30-40 tal keer gebeld aangezien hij nooit opnam. bij mij kwam hij ook met de uitvlucht aanzetten dat zijn vrouw net bevallen was en dat hij het razend druk had. dan heb ik hem uiteindelijk nog eens aan de lijn gekregen en zei hij kortaf dat hij niet kwam plaatsen hij ging uitrekenen hoeveel het was voor de plaatsing en dan ging hij dit terugstorten. na nog een week onophoudelijk proberen te bellen hem nog een keer aan de lijn gekregen. toen zei hij dat hij het materiaal voor alles weg te werken, de draadloze tv ontvanger en de muurbeugels voor het surround cinema systeem ging opsturen per kilopost. de helft hiervan heb ik al betaald en over een of andere vergoedging voor 2 maand aan het lijntje gehouden te worden en 3 volledige dagen verlof genomen te hebben werd niet gesproken. op de site van de post kan u zien dat kilopost nationaal nooit meer dan twee dagen onderweg is. ik wacht nu al 2 weken en 3 dagen en ik heb nog steeds niet gezien. ik kan hem ook op geen enkele manier meer bereiken ( mail niet en telefoon eveneens niet ). hij heeft het dus gewoon niet opgestuurd. hoe kan ik dit het beste oplossen.
mvg, Ken Vangenechten
mvg, ken Vangenechten